Friday, February 4, 2011

Rocznica

Dzis mija dokladnie rok, odkad zaczelam pracowac w mojej firmie. Pora na jakies male podsumowanie (w wiekszosci bedzie o moim szefie, bo jest tu tylko on i ja :) ):

+
1. Szef jest ogolnie fajnym facetem. Dobrze sie rozumiemy, nadajemy na tych samych falach, mamy podobne poczucie estetyki. Nie robie czegos, do czego nie mam serca.
2. Szef jest bardzo elastyczny: nie ma problemu, jesli chce wczesniej wyjsc z pracy, lub do lekarza, lub gdy chce wziac tydzien wolnego (oczywiscie musze go odpowiednio wczesnie poinformowac).
3. Bardzo duzo sie ucze. Szef ma dla mnie sporo czasu, tlumaczy mi wszystko "lopatologicznie".

-
1. Szef nie jest architektem zarejestrowanym. Jakie to ma dla mnie konsekwencje, opisalam tutaj: http://ps-usa-pl.blogspot.com/2010/09/decyzja.html
2. Szef jest chorobliwie wrecz roztargniony, co czasem niesamowicie utrudnia mi zycie.
3. Pracuje jako independant contractor. Firma nie placi za moje ubezpieczenie, nie daje mi opcji otwarcia funduszu emerytalnego. Nie moge tez za bardzo liczyc na podwyzke.

Jak widac, tyle wad, co zalet. Za kilka miesiecy okaze sie, czy dostalam sie do szkoly czy nie, a wtedy... sporo sie zmieni. Dzisiejsza rocznica jest dla mnie darem od Boga: przez caly rok, nieprzerwanie, mialam prace, ubranie na grzbiecie, jedzenie na talerzu, i jeszcze moglam sie zabawic i zaoszczedzic.

5 comments:

  1. Mam nadzieje, ze dostaniesz te szanse. Trzeba sie rozwijac, a skoro masz do tego swietna okazje, to wykorzystaj to :)

    ReplyDelete
  2. Gratulacje! Najważniejsze zawsze widzieć te plusy :) Pozdrawiam i życzę dalszych małych i dużych sukcesów :)

    ReplyDelete
  3. Przez przypadek wpadlam na bloga i musze powiedziec, ze fajnie piszesz i fajnie poczytac sobie o marzeniu, ktore zyjesz. Mimo tych paru wad z praca, nie zapomnij o plusach no i o tym co na Ciebie czeka:)!

    ReplyDelete
  4. Czy można nawiązać z Panią kontakt? Mam kilka pytań odnośnie pracy :)
    mój email aska_1988@wp.pl

    ReplyDelete