Friday, November 14, 2008

Czarno to widze

California jest dla wszystkich krajem wiecznej szczesliwosci. Tamrosna palmy i pomarancze, niebo jest zawsze niebieskie, mozna chodzic wletnich sukienkach caly rok.

Dla mnie California to smog, ktory kompletnie zaslania piekne gory.
Dla mnie California to korki, w ktorych trzeba stac godzinami. Nienawidze korkow. Nienawidze spowodowanej nimi straty czasu.
Dla mnie California to przerazajace 10- pasmowe autostrady, po ktorychludzie jezdza w szalonym tempie i z niesamowita dynamika. Nie wyobrazamsobie prowadzic samochodu bez stluczki.
Dla mnie California to wszechobecni, nie mowiacy po angielsku Meksykanie. Szczyt ignorancji.
Dla mnie California to plaskie przestrzenie, upal, stojace powietrze, zapach wynajetego samochodu.

Wiem,ze przesadzam. Wiem, ze posiadam wyjatkowa zdolnosc adaptacji. Wiem, zepo miesiacu od przeprowadzki bede szczesliwa jak skowronek.

Ale na razie musze sobie ponarzekac. Mysl o opuszczeniu F., Iowa,miasteczka, w ktorym znalazlam swoje miejsce na ziemi i wspanialychprzyjaciol, sprawia, ze mam lzy w oczach.

No comments:

Post a Comment