Wednesday, November 11, 2015

konferansjer

W ciagu roku 2014 wystepowalam w Cafe Paradiso srednio co 2 tygodnie. Udalo mi sie zdobyc rzesze fanow, w tym konferansjera (emcee) Otwartego Mikrofonu (Open Mic at Cafe Paradiso).
Ktoregos dnia KDB (konferansjer) nie czul sie najlepiej i zapytal, czy chcialabym poprowadzic Otwarty Mikrofon zamiast niego. Oczywiscie sie zgodzilam :).
Kilka tygodni pozniej KDB zdecydowal sie "przejsc na emeryture" (nie jest to prawdziwa emerytura, prowadzenie tego typu imprezy jest pro bono) i na swoje miejsce mianowal mnie. Czuje sie niezwykle zaszczycona tym faktem - Otwarty Mikrofon w Cafe Paradiso odbywa sie od lat i bycie jego organizatorem jest niezwykle prestizowa pozycja. 
Jestem obecnie jednym z trzech konferansjerow - pozostali dwaj to JH, lokalny artysta, i DS, lokalny poeta. Ja - oprocz konferansjerki - zajmuje sie rowniez ustalaniem grafiku konferansjerow i artystow wystepujacych co tydzien w kawiarni. 

Otwarty Mikrofon w Cafe Paradiso odbywa sie w kazda srode, 20:00 - 22:00. Zapisy odbywaja sie o 19:45 w kazda srode, bezposrednio przed impreza. Kazdy z 9-14 zapisanych artystow ma do dyspozycji maksymalnie 10 minut na wystep. Okolo godziny 21:30 na scene wchodzi tzw. artysta specjalny (featured artist, headline) ktory ma do dyspozycji 30-45 minut na glowny wystep wieczoru. 
Wiecej na temat Otwartego Mikrofonu w Cafe Paradiso mozecie dowiedziec sie tutaj: https://www.facebook.com/OpenMicAtCafeParadiso/


2 comments:

  1. ale się wstrzeliłem. nie zaglądałem na Twój blog od zeszłego lata. z sentymentu zajrzałem a tu taka niespodzianka - jesteś. ciekawe czy tak długi czas w usa nie stępił w Tobie jasności spojrzenia na amerykańską rzeczywistość. może już tak się w nią wtopiłaś, że stała się naturalną. pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mysle, ze na pewno spojrzenie nieco mi sie zmienilo - mieszkam tu juz w koncu 9 lat :). Dziekuje, ze wciaz tu zagladasz!

      Delete