Thursday, May 17, 2012

Konferencja marketingowa (3)

Już na samym początku wczorajszego szkolenia powiedziano nam: "Wiemy, ze jesteście w pracy. Wiemy, ze wasze firmy same się nie poprowadzą. Jeśli musicie odebrać telefon- zróbcie to (oczywiście dyskretnie). Jeśli musicie wysłać emaila- proszę bardzo. Dodatkowo serdecznie zachęcamy do używania Facebooka oraz Twittera do promowania naszej konferencji. Tagujcie wszystko #spop12. Osoba, która wyśle najwiecej tweetów, otrzyma nagrodę- kartę prezentową Visa o wartości $200." Wszyscy (włącznie ze mną) rzucili sie do swoich iPhonów i zaczęli tweetować bez opamiętania, tak pod czas wykładów ogólnych, jak i grupowych. Patrząc na zdjęcia ludzi tweetujących do mnie (@) i rozglądając się po sali zauważyłam, ze łysa głowa jednego z użytkowników siedzi 2 ławki dalej. Szybko napisałam mu "widzę cię, odwróć się". Tak poznałam JF.
Szkolenia były na naprawdę wysokim poziomie. Nauczyłam się dużo. Szkolący udzielali wyczerpujących odpowiedzi na nasze pytania po każdej sesji, dawali swoje wizytówki, zachęcali do kontaktowania się z nimi w razie potrzeby. Wszyscy pracownicy Silverpop byli bardzo pomocni.
Najlepsza cześć konferencji nastąpiła wieczorem: w podziękowaniu za współpracę zorganizowano dla nas koncert Blues Traveler, dość znanego zespołu.




Bawiliśmy się świetnie.
W trakcie koncertu kelnerzy roznosili popcorn na srebrnych tacach.

No comments:

Post a Comment