Wednesday, May 16, 2012

Konferencja marketingowa (2)

Po zjedzeniu prostego acz pożywnego śniadania hotelowego (omlet, tosty, herbata, sok) udałyśmy sie z SP do
hotelu InterContinental, gdzie odbywała sie konferencja. Tematem była integracja marketingowa portali spolecznosciowych, emaila i stron internetowych, oraz szkolenie z zakresu obsługi systemu, którego nasza firma używa do tychże działań- Silverpop.
Po zarejestrowaniu sie otrzymałyśmy torbę z materiałami konferencyjnymi: "rozkład jazdy" (co, o której godzinie, kto prowadzi zajęcia) , ulotki, notesy, długopisy... Potem udalyśmy sie na pierwsze szkolenie- trening z podstaw obsługi systemu Silverpop.
Szkolenie trwało 8 godzin (z przerwami) i było zorganizowane w formie gry planszowej. Zostaliśmy podzieleni na rywalizujące ze sobą grupy, których zadaniem było wykonanie zadań przydzielanych przez instruktora w jak najszybszym czasie. Metoda nauki przez zabawę sprawdziła się świetnie. Moja grupa zajęła 3 miejsce.
Lunch przyjemnie nas zaskoczył. Byliśmy karmieni pysznosciami! Szwedzki stół: wołowina, drób, łosoś, sałatki, pieczone ziemniaki, desery, ciasta, ciastka, ciasteczka, lody, kawa, herbata, różne napoje... Miło, ze ktoś rozumie, ze geek dobrze karmiony to geek wydajny :) . W hotelowym ogrodzie zostały ustawione duże, okrągłe stoły, przy których przebiegała konsumpcja oraz integracja. Poznałam wielu wspaniałych ludzi.
Po południu przyjechali BK oraz JF, pracownicy naszej firmy-bliźniaczki, ktòra zajmuje się robieniem zdjęć na ceremoniach rozdania dyplomów dla absolwentów rożnych szkół. Na obiad udaliśmy się do restauracji Kyma (serdecznie polecam fanom kuchni greckiej i posiadaczom grubego portfela. Niestety, nie zaliczam sie do tej drugiej kategorii,  za te przyjemnosc placila firma).


No comments:

Post a Comment